Jag tutar och kör – finalen

Igår klockan 10.45 kulminerade elva månader av körlektioner, två veckors intensiv mängdträning i och kring Skellefteå samt en helt galen dag av nonstopbilism i Umeå i mitt möte med den ökände provledaren Kugg-Ola. Kugg-Ola var en trevlig prick, vi småpratade om textgranskning och det ena med det andra och vips hade jag tagit körkort. Det enda jag kuggade på under gårdagen var fotograferingen, som jag fick göra om för att jag såg för glad ut.

Med detta avslutar jag denna blogg. Det kommer en ny, den som vill läsa kan höra av sig. See you in another lifetime.

4 kommentarer

  1. Sonja said,

    juli 22, 2010 den 4:29 e m

    GRATTIS!!

    Och jag gärna läsa den nya bloggen.

  2. sodan said,

    juli 23, 2010 den 11:31 f m

    jag vill alltid läsa dig. notify me, please – och GALET STORT GRATTIS till körkort!

  3. mig said,

    juli 24, 2010 den 7:58 f m

    motorbloggen?

  4. Soleil said,

    juli 25, 2010 den 9:30 e m

    Härligt med körkort, grattis! Vad man än tycker om bilismen så underlättar den väldigt då man t.ex. ska storhandla. Annars kan man cykla.

    Jag vill gärna läsa framtida bloggar!


Lämna en kommentar